maandag 2 mei 2011

Vroom "auto" kaart

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaart voor mijn neef gemaakt. Hij werkt met auto’s dus ik dacht, waarom ook niet.....
Voor deze kaart heb ik de cartridge “Nate’s ABC’S” gebruikt.
Op blz. 21 van het boekje staat de auto die ik op 3.5 inch heb uitgesneden.
De tekst "Vroom" heb ik van blz. 24, dit is uitgesneden op 0.75 inch.
Op de wielen en lampen heb ik glossy accents gedaan voor een beetje effect. Dit heb ik ook gedaan op het kleine autootje boven het woordje "vroom".


Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van papier van DCWV Stock 7.
De rechter hoekjes van de achtergrond en van de kaart heb ik afgerond met een hoekpons en om het achtergrond papier heb ik een beetje groene inkt gedaan.


Binnen in de kaart heb ik het woordje "vroom" nog een keer gebruikt.
Ik wilde hier straks bij schrijven "vroom alweer een jaar voorbij gevlogen……"
Dit heb ik op een wit stuk papier geplakt dat ik heb uitgeponst heb met de MS pons "Ribbon Loop". Het woordje eerst op de witte achtergrond geplakt en het geheel op de binnenzijde van de blauwe kaart geplakt.

Groetjes allemaal en tot de volgende keer, 
Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter