vrijdag 12 juni 2026

Cut it Up Challenge 358 | One for the Boys (or Men).


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Cut It Up met als thema “eentje voor de jongen of voor de man”.

Vandaag heb ik een set verjaardagkaarten voor mannen gemaakt.
Aan de binnenkant heb een embossingsfolder met oxide inkt gebruikt.
Dit vond ik zo leuk dat ik maar gelijk meer achtergronden hiervan heb gemaakt.

Daarna heb ik verschillende silhouette mannentjes uit gesneden.
Ik heb 2 kleine stempels gebruikt van de Tim Holtz Collection en deze uitgesneden met een stansset van Sizzix zodat het een beetje uitziet als een oude foto.



Hier is mijn project.


























Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt 11 dagen de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.



Materialenlijst.



Verschillende kleuren papier.
Distress Oxide Inkt van Ranger – Tim Holtz Collection.
Sizzix Thinlits – 662694.
Sizzix Embossingsfolder Tim Holtz Collection – 666866.
Mannen Sizzix Thinlits Tim Holtz Collection – 666286.
Stampers Anonymous Tim Holtz Collections - Components – com 013 car
Stampers Anonymous Tim Holtz Collections - Components – com 035 paris film
Foam Tape.
Tombow Multi Gleu.
Tekststempel uit een set van My Pink Stamper – Family and Friends.






Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.


Groetjes allemaal,







 

woensdag 3 juni 2026

The Paper Funday Challenges 88 Anything Goes or Twist Polka Dots or Stripes.

 

Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

 

Vandaag start weer een leuke nieuwe challenge bij The Paper Funday Challenge.
Zoals altijd is het een Anything Goes of je gebruikt de “twist”: Strepen of puntjes
.

Mijn keuze voor deze challenge is de twist. Ik heb een achtergrondstempel van stampers anonymous gebruikt. Vervolgens in verschillende kleuren patroonpapier de bloemen uitgestanz met een snijmal van sizzix.


Ik heb de kaart zo gemaakt dat je ze zowel liggend als staand kunt gebruiken!

 

Hier is mijn project.

 


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt de hele maand de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.

 

 

De gebruikte materialen.

 

Verschillende kleuren papier.

Patroonpapier.

Achtergrondstempel van Stampers Anonymous Tim Holtz Collection – set Mixed Media CMS 125.

Bloemen en blaadjes zijn van Sizzix, Vicki Boutin, Stamps and Framelits - set 667074.

Steentjes.

Tombow Multi Gleu.

Foam Tape.

Distress Oxide Inkt.

Distress Spritz Spray.

 

 


Ga ook eens kijken op de challengeblog van de The Paper Funday Challenge naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!

 


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

 

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

 

 

Groetjes allemaal,



 

 

 

 

 

 

 

 

 

comment counter