woensdag 25 mei 2011

Project Mini Verjaardagskalender 6, laatste deel.

Hoi Allemaal,

Hier is ie dan, het laatste deel van de Mini Verjaardagskalender, de Cadeaudoos.



Cadeaudoosje voor het kalendertje.

Zoals ik al aangaf is de minikalender een cadeautje dus heb ik een doosje gemaakt op de kalender erin op te bergen.
Het doosje komt van de cartridge “Tags, Bags, Boxes and More”.
Hij staat op blz. 124. Deze heb ik uitgesneden op “blackout” en op “window” op 7 inch.
“Blackout” is de onderkant van het doosje en “window” wordt de bovenkant.


Nadat ik deze uitgesneden heb zet ik het doosje in elkaar en plak het vervolgens vast met dubbelzijdige tape.
Daarna heb ik een transparante vel uitgesneden op 4,5 bij 6,75 inch (ofwel 11,5 cm bij 17 cm). Het transparante vel heb ik vervolgens door de Cuttlebug gehaald met de folder “Plum Blossoms”.

Tip: Doe eerst het transparante vel vast plakken voordat je het dekseltje verder vast plakt.

Met “raffia” heb ik om het doosje een strik gemaakt. Op de strik door middel van een glue dot een bloemetje vastgeplakt. (Dat had ik nog hier liggen) Hetzelfde bloemetje heb ik overigens ook bij de gepimpte boom gebruikt.
Het eindresultaat zie je hieronder.


Zelf gebruik ik dit doosje regelmatig om zelfgemaakte kaarten hierin te verpakken als cadeautje. Ook de enveloppen passen hier net in.

Dit was een behoorlijk werkje maar het eindresultaat mag er zijn.
In deze minikalender heb ik een beetje gebruik gemaakt van de specifieke maand eigenschappen maar je kunt dit bewerken naar eigen ideeën. Zo zal geen kalender hetzelfde uitzien.


Alle berichten heb ik samengevoegd en als een aparte projectpagina aan mijn blog toegevoegd.

Hoop dat jullie het leuk vonden. 

Groetjes Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter