woensdag 18 mei 2011

Project Mini Verjaardagskalender 2

Hallo dames,

Hier deel 2 van de Mini Verjaardagskalender.


De Voorkant:

Hier heb ik de tekst “Happy Birthday” genomen van de cartridge “Paper Lace”. Je kunt dit vinden op blz. 53. De tekst is uitgesneden op 2,5 inch. Ik heb hier een paar paarse steentjes op geplakt.
Van de cartridge “Sweet Treats” heb ik de cupcake van blz. 28 genomen en uitgesneden op 1,25 inch.







De maand “Januari”

Voor deze maand heb ik de sneeuwvlok van de cartridge “Winter Woodland” genomen die je kunt vinden op blz. 35. Sneeuwvlok 4 (layer) is uitgesneden 1 x op 1,5 inch en 3 x op 2 inch.
Op blz.51 staat de schaats die uitgesneden is op 1,5 inch. De roze bovenlaag is bewerkt met de folder “Swiss Dots” van de Cuttlebug. Vervolgens heb ik de schoen nog bewerkt met stickles.



De maand “Februari”

Hier heb ik de cartridge “Wall Decor and More” gebruikt.
Van blz. 64 heb ik het hart uitgesneden op 1,5 inch.
Van blz. 54 heb ik de eifeltoren uitgesneden op 2,5 inch.
Het kleine hartje is het restje van het grotere hart en heb ik door de Cuttlebug bewerkt met de folder “Swiss Dots”. De puntjes heb ik weer bewerkt met stickles.


De maand “Maart”

Hier heb ik gebruik gemaakt van de cartridge “Picturesque”.
Op blz. 48 heb ik de tulp genomen en uitgesneden op 1,5 inch. Dit 2 maal waarvan ik eentje in spiegelbeeld opplakt.
Op de tulpen heb ik weer stickles gebruikt. Aangezien je beide laagjes ineens uitsnijd en ik het graag in twee kleuren wilde hebben, heb ik van wat overbleef nog twee losse tulpenkopjes gemaakt en ook bewerkt met stickles.



Dis was het weer eventjes, tot binnenkort met deel 3.

Groetjes Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter