donderdag 5 mei 2011

Postzegelkaart

Hallo allemaal,

Voor de volgende kaart heb ik gebruik gemaakt van de cartridge "Birthday Bash".
Op blz.31 van het boekje heb ik het hele ontwerp gevonden. De kaart is uitgesnden op 5 inch, de slak op 2 inch en de tekst met het envelopje op 1.5 inch.
Overal bruine inkt omheen gedaan.
De bolletjes ondergrond is papier van DCWV "the spring stack". Deze heb ik eerst bevestigd op een gele achtergrond en vervolgens op een donkere blauwe achtergrond.
Het lint is van premium ribbon, hier staat "hello" op gedrukt.
De oogjes van de slak waren zo klein dat ik ze vervangen heb door zwarte steentjes.



De envelop die de slak vast heeft heb ik met foam tape op de slak vastgezet en de slak heb ik met dubbele foam tape weer op de kaart gezet.
Het briefje met de tekst heb ik ook met foam tape vastgezet.

Kon het toch niet laten en heb voor de afwerking toch maar enkele steentjes bijgeplakt, twee maatjes lichtgeel.

Groetjes allemaal van Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter