zondag 22 mei 2011

Project Mini Verjaardagskalender 4

Hallo allemaal,

Hier is dan deel 4 van het project Mini Verjaardagskalender.


De maand “Augustus”

Van de cartridge “Sweet Treats” komt het cadeautje. Hij staat op blz. 48. Hij is uitgesneden op 1,5 inch.
De krul 7 is afkomstig van de cartridge “Cindy Loo”. Hij staat op blz.44 en is uitgesneden op 1,5 inch. De vlindertjes hier zijn restjes van een vlinderpons.




De maand “September”

Het eerste blad is uitgesneden op 1,75 inch en is afkomstig van de cartridge “Stretch Your Imagination” op blz.48. Het smalle blaadje staat op dezelfde bladzijde en is uitgesneden op 2,25 inch. Wederom stickles gebruikt.






De maand “Oktober”

Ook hier heb ik gebruik gemaakt van de cartridge “Stretch Your Imagination”
Het eekhoorntje staat op blz. 46 en is uitgesneden op 3 inch.
De nootjes, ook op blz. 46, heb ik drie keer uitgesneden in verschillende kleuren bruin. Het is de layer van de eekhoorn, dus allemaal op 3 inch. De 2 nootjes op de volgende pagina zijn in spiegelbeeld geplakt.

De maand “November”

Van de cartridge “Walk In My Garden” heb ik de bloem (Iris) genomen die je vind op blz. 96. Hij is uitgesneden op 2 inch. De vlindertjes zijn restjes van een vlinderpons waar ik wat inkt omheen heb gedaan en toen twee op elkaar heb geplakt.
Voor de volgende pagina heb ik de ster met krul genomen die je kunt vinden op blz. 49 van de cartridge “Wall Decor and More” Hij is uitgesneden op 1,5 inch.
Ook hier weer stickles gebruikt voor het effect.



Het einde komt in zicht, tot de volgende keer.

Groetjes, Gerda 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter