vrijdag 20 mei 2011

Project Mini Verjaardagskalender 3


Hoi allemaal,

Hier deel 3 van de Mini Verjaardagskalender;


De maand “April”

Als eerste heb ik “paisley” op blz. 76 uitgesneden op 2 inch van de cartridge “Straight From The Nest”. Hier en daar weer stickles gebruikt.
De “cupcake 5 met hart” heb ik weer genomen van de cartridge “Sweet Treats”. Hij staat op blz. 28 en is uitgesneden op 1,25 inch. Ook nu weer door de Cuttlebug gehaald met de folder “Swiss Dots” en vervolgens bewerkt met roze stickles.


De maand “Mei”

Voor het vogelhuisje heb ik gebruik gemaakt van de cartridge “Cindy Loo”. Je vind hem op blz. 67. Hij is uitgesneden op 2,5 inch.
Het bijbehorende vogeltje is van blz. 64 en is uitgesneden op 1 inch.
Voor de andere vogel heb ik de cartridge “Straight From The Nest” gebruikt. Hier vind je de vogel op blz. 29. Hij is uitgesneden op 1 inch en weer bewerkt met stickles.


De maand “Juni”

Van de cartridge “Picturesque” heb ik de vlinder genomen van blz. 65 en 1 x uitgesneden op 1,5 inch en 1 x op 1 inch. Uiteraard weer stickles gebruikt.
Vervolgens heb ik van de cartridge “Sweet Treats” de bloem genomen van blz. 49. Deze is uitgesneden op 1,5 inch en weer bewerkt met stickles.



De maand “Juli”

Hier heb ik cartridge “Sweet Treats” gebruikt.
Van blz. 24 heb ik de cake met krul uitgesneden op 1,5 inch. Van blz. 42 heb ik de taartschaal uitgesneden op 1 inch en hier een stiklijntje op gemaakt. Als laatste heb ik van blz. 50 de bloem 2 uitgesneden op 1,5 inch. Hier en daar weer stickles gebruikt voor het effect.






Alweer 4 maanden klaar, op naar deel 4.

Groetjes Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter