vrijdag 10 juni 2011

Lentekaart


Hoi allemaal.


Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de challenge met nummer 18 van “Die Cuttin Diva’s”. Het betreft een “sketch challenge”. Dit wil zeggen dat je een bepaald patroon aangeboden krijgt dat je als basis in je kaart dient te gebruiken. Verder mocht je elk thema of cartridge gebruiken.
Dit is een heel leuke uitdaging.

Voor de basiskaart heb ik een vierkante kaart in de kleur lichtgroen genomen.
Hierop zit een crèmekleurig strook papier waarvan ik de randen boven en onder heb geponst met de pons “Botanical Scallop” van M.S.


Hierna een strook groen papier erop geplakt en als laatste een strook rood papier.
Dit alles heb ik direct op de kaart geplakt.

Van de cartridge “Birthday Bash” heb ik het cirkeltje van blz. 38 uitgesneden uit patroonpapier op 1.75 inch. Dit nogmaals 4 keer herhaald. De randen van de 5 cirkels zijn bewerkt met bruine inkt.
De cirkeltjes zijn weer in een cirkel met foam tape op de kaart geplakt.
Van de cartridge “Mother’s Day Bouquet” een bloem uitgesneden op 2,5 inch. Dit is de zevende bloem van de derde rij.
Deze bloem vervolgens bewerkt met de cuttlebug folder “Roses”. De randen zijn bewerkt met groene inkt.
De bloem is weer met foam tape op de cirkel geplakt.
Van de cartridge “Walk in my Garden” heb ik het onzelieveheersbeestje genomen van blz. 119 uitgesneden op 1,75 inch.

Ook het onzelieveheersbeestje is weer met foam tape geplakt op de bloem.
Links in de hoek heb ik met rode inkt het woord “Happy Spring” gestempeld. [De gebruikte stempel is van “pink by design”]
Als laatste heb ik nog wat bling bling toegevoegd in de vorm van lichte- en donkergroene steentjes. Deze zijn op de groene strook geplakt.


Uiteindelijk is het thema een beetje lente geworden,

Als jullie de kaart leuk vinden laat dan een reactie achter en eventueel jullie blogspot, dan kan ik ook bij jullie komen kijken, dit zou ik erg leuk vinden.
[aanmelden als volgers zou ik geweldig vinden]

Groetjes en tot de volgende challange bij “Die Cuttin Diva’s”.

Gerda.

5 opmerkingen:

  1. Hi! This is very beautiful. I love the ladybug on the flower. Great job. Thanks for playing along with us at DCD.

    Hugs,
    Patty
    creativediva98.blogspot.com
    Die Cuttin Diva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You did such a great job with the sketch! I love the lady bug! Thanks for joining us at DCD.
    -Yvette
    cre8tivegirls.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW beautiful card! I just love the bling! Great take on the sketch! Thanks for joining us at DCD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey

    Je hebt weer hele leuke kaarten gemaakt.
    Ik ben blij als ik vakantie heb.
    Doe je ook aan gast bloggers.
    Dat we samen een kaart maken :D

    Gr robin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How lovely,

    It is so pretty...I just love the colors you worked with :o)

    Mistyrose
    DCD Designer

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter