woensdag 29 juni 2011

Kaart geslaagd 2

Hallo dames.

Vandaag heb ik nog een aantal “geslaagd” kaarten gemaakt voor de klasgenoten van mijn dochter.
Vorige keer heb ik als ontwerp een uil genomen. De keuze viel nu op een hond.
Dus, ook weer een leuke grappige felicitatiekaart.

Van de cartridge “Create a Critter” heb ik de hond genomen op blz. 34.
Deze is uitgesneden op 3 inch.
Van de cartridge “A Child’s Year” wederom het hoedje genomen dat staat op blz.48. Dit is nu uitgesneden op icon 1,75 inch.
Achter de hoedjes heb ik een stukje zilver kleurig papier geplakt en de lijntjes en het kwastje met een zilver kleurige pen er op gekleurd.
Op de blauwe basiskaart heb ik eerst een kleiner vel in crèmekleur geplakt.
Hierop weer een iets kleiner vel lichtblauw. Het lichtblauwe vel eerst met verschillende Cuttlebug folders bewerkt, “Spots & Dots”, “Beads”en een met het merk Crafts-Too genaamd “Butterflies”.
De randen van het crème en lichtblauwe papier eerst met blauwe inkt bewerkt en vervolgens op de basiskaart geplakt.
De hond en het hoedje zijn met foam tape op de kaart vast gezet.
In de neus heb ik “Glossy Accents” gedaan en de oren zijn weer bewerkt met Stickles “Star Dust”.
Op het halsbandje nog een paar lichtblauwe steentjes geplakt.


Onderaan de kaart heb ik eerst een label uitgesneden in de kleur blauw. Hierop een iets kleiner label in een crèmekleur geplakt waarbij de randen eerst zijn bewerkt met inkt.
De hoeken van de labels zijn afgerond met een hoek pons.
Vervolgens met een stempel het woord “Congratulations” gestempeld in de kleur blauw.


Ik heb maar gelijk meerdere kaarten gemaakt, ik was nu toch bezig.
Hoe vinden jullie het geworden?

Groetjes en tot de volgende keer.

Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter