zaterdag 25 juni 2011

Hello Kitty verjaardagskaart

Hello Kitty Z-kaart.

Hoi dames.

Laatst heb ik nog een verjaardagskaart gemaakt voor ons overbuurmeisje Nadine. De vorige keer vond ze de kaart met “Hello Kitty” zo leuk dus hebben we de cartridge “Hello Kitty Font” maar weer van stal gehaald.

Voor de basiskaart heb ik de kleur blauw genomen en die vervolgens gescored in een “Z-vorm”.

De afbeelding van Hello Kitty staat op blz.74 en is uitgesneden op 3,5 inch.

Op het voorste gedeelte van de “Z” heb ik een strook lichtblauw papier geplakt waarvan de randen bewerkt zijn met blauwe inkt. Deze strook heb ik wel 0,75 inch over de vouwlijn geplakt.
Hier bovenop weer een strookje wit papier waarvan de linkerkant geponst is met de pons “Daisy Dot” van MS.
Vervolgens een strookje patroonpapier genomen en aan de linkerkant een blauw lintje bevestigd met dubbelzijdige tape en vervolgens geplakt op de witte strook.
Hierop uiteindelijk met foam tape de Hello Kitty vastgezet maar wel een stukje laten oversteken aan de rechterkant.


Op de blauwe binnenkant van de kaart een wit vel papier bevestigd waarvan de hoeken eerst rond gemaakt zijn met een hoekpons en de randen weer bewerkt zijn met blauwe inkt.
Hierop heb ik de woorden “Hello”en “Gefeliciteerd” gestempeld in dezelfde kleur blauw als de randen.
Het woord “Gefeliciteerd” zie je uiteraard pas als je de kaart open maakt.
Als laatste nog wat ronde steentjes geplakt in de kleuren roze en paars en nog een paar bloemensteentjes in de kleuren roze, paars en blauw.

Ik ben benieuwd wat Nadine van de kaart vind?

Groetjes Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter