maandag 20 juni 2011

Vaderdagkaart.


Hallo allemaal

Deze kaart kon ik natuurlijk niet eerder plaatsen omdat hij voor mijn man was.
Toch wil ik hem met jullie delen. Hij vond ze in ieder geval heel mooi.

De basiskaart is donkerblauw. Hierop heb ik een vel zilverkleurig papier geplakt waarvan ik de hoeken eerst rond gemaakt heb met een hoekpons.
Hierna heb ik een patroonvel genomen van “DCWV The Stack 6”. Ook hier heb ik de hoeken afgerond met een hoekpons en vervolgens weer vastgeplakt. Op de zilveren rand met een stift een stiklijn gemaakt.

Vervolgens van de cartridge “Nifty Fifties” de radio van blz. 35 uitgesneden op 5 inch. Van de cartridge “Groovy Times” Het woord “love” op blz. 27 uitgesneden op 1 inch.
Het woord “happiness” is van blz. 43 en is uitgesneden op 1 inch.


De radio knopjes heb ik met foam tape op het rood vastgezet en de rode radio is daarna weer met foam tape op het zwarte gedeelte vastgezet. De complete radio is daarna weer met foam tape op de gele achtergrond geplakt. Ook de gele achtergrond is met foam tape op het patroonpapier bevestigd.
Als laatste is ook op de gele achtergrond een stiklijntje aangebracht.

De woorden “love”en “happeniss” zijn rechtreeks op het patroonpapier geplakt.

Aan de binnenkant hebben we natuurlijk de tekst geschreven die bij een vaderdagkaart hoort. Volgens mij een geslaagde kaart.


Nou dames tot de volgende keer maar weer, schroom niet om een berichtje achter te laten of je aan te melden als volger.

Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter