woensdag 27 juni 2012

Zomaar een kaartje.


Hallo dames.

Vandaag een kaartje gemaakt waar ik nog geen tekst op plaats zodat ik die voor van alles en nog wat kan gebruiken, bijvoorbeeld om iemand die met de auto op vakantie gaat een goede reis toe te wensen of gewoon hoe gaat het, kom weer eens op bezoek etc.

Bij Little Scrap Pieces is een Fun Friday Challenge use Yellow.
Dit betekend dus dat mijn basiskaart de kleur geel heeft. Hierop heb ik eerst een laag oranje geplakt en daarop een laag patroonpapier in de kleuren wit, geel en oranje. Hier en daar wat glitter op het patroonpapier gedaan. In het midden een strook oranje geplakt. Aan de bovenkant heb ik een lintje geplakt en aan beide zijden een strikje.

Het autootje komt uit de cartridge “Paisley”. Hij staat op blz. 71 en is uitgesneden op 3,25 inch. In de wielen heb ik glitter splitpennen gedaan. Om de auto nog een stiklijntje getekend met een glitter gelpen. Het geheel heb ik met foam tape op de kaart vast gezet. Als laatste heb ik nog een paar steentjes op de kaart geplakt.


Dit was het weer voor vandaag.


Deze kaart heb ik geplaatst bij de volgende challenge:

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.



Groetjes allemaal,
Gerda.

1 opmerking:

  1. ha ha Gerda your card just makes me smile! It is so fun! Great papers and I love the stitching on the car really makes it stand out! thanks for joining my challenge for another week! Karen

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter