woensdag 27 juni 2012

Mini kaartje.


Hallo dames.

Ik moest een klein kaartje hebben voor bij een cadeautje. Ik dacht dat ik er nog had maar helaas, geen dus. Dan is maar een optie mogelijk, de cricutmachine en snel aan de slag.


Het kaartje komt uit de cartridge “Something to Celebrate”. Het staat op blz. 23 en is uitgesneden op 3 inch. Ook alle laagjes voor het cakeje staan hier en zijn ook op 3 inch uitgesneden. Het gezichtje is van een stempelset van “Peachy Keen”. De tekst “sweet” en de kleine hartjes is van stempelset van “My Pink Stamper”. Ik heb een laagje bewerkt met de Cuttlebug folder “Swiss Dots”. Hieronder heb ik een zig-zag lintje vastgezet. Ook heb ik nog een stiklijntje gemaakt met een gelpen. Als laatste nog wat glossy accents op de oogjes gedaan en een klein strikje met een glue dot vastgezet.



Heb het kaartje maar meteen bij de volgende challenge geplaatst:


Dit was het weer voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

4 opmerkingen:

  1. What a cute little cupcake. Thanks for stopping by!

    Stay Creative,
    Georgiana
    Carson's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this is adorable !! love the zig zag ribbon too ! Thanks so much for playing along with us at Peachy Keen this week.

    Michelle- DT
    www.scrappinwithmybug.com

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter