donderdag 14 juni 2012

Happy Father’s Day Card.


Hallo dames.

Vandaag nog een Vaderdag kaart gemaakt.

De basis kaart is blauw. Hierna heb ik wit, rood, gemêleerd blauw wit en een strook in de kleur blauw van de kaart op elkaar vastgeplakt. Op de hoeken heb ik ijzeren pinnetjes gedaan en dit geheel heb ik op de kaart vastgezet.

Onderaan de kaart heb ik dit ook gedaan. Hierop heb ik een stempel gebruikt van “My Pink Stamper”.


Het zeilbootje komt uit de cartridge “Live is a Beach”. Het bootje staat op blz. 57 en is uitgesneden op 3,5 inch. De golven staan op blz. 45 en zijn 2 keer uitgesneden op 0,75 inch in 2 kleuren. De laagjes van het bootje heb ik met foam tape vastgezet.


Deze kaart heb ik geplaatst bij de volgende challenges:

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog.

Groetjes allemaal,
Gerda.


7 opmerkingen:

  1. LOVE the use of the different shades of blue! Your waves look amazing! Thanks for joining us at MMM! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda: Your entry is wonderful for our Challenge #15 - "Happy Father's Day [or for a Male]" Challenge. A big thank you for joining in at Simply Create Too.

    Diane
    Simply CreateTooDesign Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for joining us at MMM with this bright and cheery Fathers day card
    suzi b :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, I really like this boat card. I wish I was floating on a boat in the middle of a lake right now. How relaxing!

    Stay Creative,
    Georgiana
    Carson's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful - lovely boat and color combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really gorgeous card and thanks so much for entering our masculine card challenge at Make My Monday.
    Hugs, Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very nice, thanks for playing along with CMM!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter