zondag 25 september 2011

Olifantenkaart.


Hallo dames.

Weer eens wat anders, een kaart met olifanten.

De basiskaart is groen. Hierop heb een laag crèmekleurig papier geplakt. Deze heb ik eerst met een M.S. pons geponst. Deze heet “Double Heart”.
Daar bovenop heb ik rood papier geplakt en deze heb ik bewerkt met de Cuttlebug folder “Roses”.

Ik heb de olifanten van de cartridge “Birthday Bash” gebruikt en staan op blz. 38. Ze zijn uitgesneden op 2,5 inch. De olifanten zijn met foam tape op de kaart vastgezet.

De hoed en de bloem komen uit de cartridge “Create a Critter”. De hoed staat op blz. 55 en is uitgesneden op 1,5 inch. De bloem staat op blz. 26 en is uitgesneden op 1,75 inch. De hoed en bloem zijn beide ook met foam tape op de kaart vastgezet en in de bloem heb ik een steentje geplakt. Ik heb er niet meer opgedaan omdat ik het anders te druk vond worden. Wat vinden jullie?



Deze kaart heb ik geplaatst bij de challenge 33 van de Die Cuttin Divas.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer.
Groetjes allemaal en bedankt voor de tijd als je een reactie achter laat.

Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter