dinsdag 20 september 2011

Mojo Monday Challenge 207, Verjaardagskaart.


Hallo dames.

Vandaag heb ik de sketch van Mojo Monday gebruikt voor een verjaardagskaart. Uiteraard ook voor de challenge 207 van Mojo Monday.

De basiskaart is wit waarop ik een laag lichtgroen papier geplakt heb. Dit lichtgroen heeft een structuur in het papier zitten. Hierna heb ik 2 blauwe vierkanten uitgesneden en daarop weer 2 soorten patroonpapier geplakt. Deze 2 vierkanten heb ik direct op de kaart bevestigd. Daarna heb ik een rechthoek uitgesneden van wit papier en een van rood papier. Het rood heb ik door de Cuttlebug gedaan met de folder “Swiss Dots”. Dit geheel met foam tape op de kaart vastgezet. Het wit strikje heb ik met een gleu dot vastgezet.

Het figuurtje heb ik van de cartridge “Florals Embellished”. Je kunt het vinden op blz. 48 en is uitgesneden op 2 inch. Dit figuurtje heb ik ook met foam tape op de rechthoek geplakt en nog een paar steentjes en stickles erop gebruikt.


Op het labeltje aan de zijkant heb ik een stempel gebruikt van “My Creative Time”.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot een volgende keer.
Ik zou het leuk vinden als je de tijd hebt voor een reactie.

Groetjes allemaal,
Gerda.

1 opmerking:

  1. Mojo Monday sketches are always so fun to try. You did a great job this week. I just bought Florals Embellished and haven't even used it. Looking forward to trying some cuts.

    Georgiana
    Carson's Creations

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter