maandag 25 april 2011

Verjaardagskaart Kikker

Hallo dames,
Vandaag een kaartje met een kikker gemaakt, ik vind hem zelf erg leuk het is net of hij je een knuffel wil geven. Ha ha.
Hij staat op de cartridge "Paisley" op blz. 35.
De kikker is uitgesneden op 3.25 inch. Op het kroontje en de vingertopjes heb ik stickels gedaan en in de oogjes heb ik zwarte steentjes geplakt.
Voor zijn buik heb ik gebruik gemaakt van de Cuttlebug met de embossing folder "Tiny Bubbles". De lichtblauwe achtergrond is bewerkt met de embossing folder "Spots & Dots".
Om de lichtblauwe achtergrond heb ik de rand geinkt met blauwe inkt.
Vervolgens onderaan een lintje met de tekst "Happy Birthday" geplakt.



Om de rand van het buikje heb ik ook wat lichte groene inkt gedaan en deze met foam tape op de kikker geplakt zodat deze er wat meer uitspringt.
Achter de lichtblauwe achtergrond heb ik nog een ander kleur blauw gebruikt en op de hoekjes groene steentjes geplakt.
De kikker is met foam tape op de lichtblauwe achtergrond geplakt en het geheel is ook weer met foam tape geplakt op de donkerblauwe achtergrond.
Dit alles heb ik op een gele kaart geplakt omdat ik het geel van het kroontje weer ergens terug wilde laten komen.

Groetjes en tot de volgende keer, Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter