dinsdag 12 april 2011

Verassing!

Hallo allemaal,

Mijn man heeft mij verrast met een nieuwe cricut expression en wel de speciale uitvoering "Plum".

















Deze machine is alleen te verkrijgen bij Wallmarkt in Amerika en eigenlijk niet te krijgen. Hoe hij dit spits gekregen heeft weet ik niet maar ik vind hem geweldig! Hij heeft mij verteld dat hij wel hulp heeft gehad van een lieve mevrouw uit Amerika. Om haar nu persoonlijk te bedanken heb ik voor haar een kaart gemaakt: "Thank You".
Ik heb hiervoor de cartridge "Paper Lace" gebruikt.



Op blz. 51 heb ik zowel de lace 1 als de lace 1 schaduw uitgesneden op 4,25 inch. Onder de tekst "Thank You" en aan de bovenzijde bij de kleine bloemetjes heb ik een stukje paars papier geplakt. Het geheel heb ik vervolgens geplakt op de schaduw. Hierna heb ik met een touwtje 2 maal om de afbeelding gedraaid en een strikje gemaakt. Aan de bovenzijde heb ik lichte paarse steentjes bevestigd en aan de onderzijde donkere paarse steentjes. Het geheel heb ik met foam tape een beetje schuin op de vierkante basiskaart geplakt.
Een simpele kaart maar hij straalt wel iets aparts uit. Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden. Hopelijk vind die mevrouw hem ook mooi.

Groetjes, Gerda.

1 opmerking:

  1. Hey Gerda,

    Wat een puike machine! Hoe kom je hieraan? Hahaha, ik moet beter weten. Jij maar iedere keer op internet kijken en je laten vertellen dat je hem toch niet kunt krijgen! Ja je mannetje heeft me alles in geuren en kleuren verteld hoe hij het klaar heeft gespeeld om dit toch naar Nederland toe te halen en dit aan jou te geven, speciaal voor je verjaardag. Alleen kon hij zelfs niet wachten tot je 50-ste verjaardag. Nou, het is je met elke verjaardag gegund om zo´n machine te krijgen daar je er prachtige ontwerpen mee maakt. Kijk maar eens na die mooie kaart die je hebt gemaakt. In ieder geval nog profisia en gebruik hem maar lekker veel.
    Gr. Collega vaan d'n menneke

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter