woensdag 13 april 2011

Cool kaart

Hallo iedereen,

Afgelopen zaterdag nog een verjaardagskaart gemaakt voor een man.
Hij heeft vroeger een motor gehad en nu vond ik een motor in de cartridge "Groovy Times".
Ik dacht, dit zal hij wel leuk vinden en dit is het resultaat.





Van de cartridge "Paper Lace" heb ik de letters "Happy Birthday" genomen. Deze staan op blz. 63. Deze letters zijn uitgesneden op 1,25 inch.
Vervolgens heb ik de letters "cool" van blz. 70 uit de cartridge "Groovy Times" genomen en uitgesneden op 2,75 inch. De achterzijde heb ik ook genomen van blz. 70 van de silhouetten. Deze heb ik uitgesneden op 3,5 inch. Vervolgens heb ik dit door de cuttlebug gedaan. Op de achtergrondjes heb ik met een stift zogenaamde "stik" lijntjes gemaakt.
De motor heb ik uitgesneden op 2,75 inch. Vervolgens heb ik de letters en de motor met foamtape geplakt op de kaart. Op de zwarte wielen, zitvlak en handvat heb ik nog "glossy accent" gedaan om het een beetje te accentueren.
Nu maar hopen dat hij de kaart ook leuk zal vinden.

Groetjes, Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter