vrijdag 3 december 2021

Cut it Up Challenge 240 | Holiday Cards.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij de Cut It Up met als thema “kaarten voor de feestdagen”.

We hebben een digi image gekregen van onze sponsor Oddball Art om hier een kaart mee te maken.
Ik heb het kleine hertje met Distress Oxide inkt en de Zig Clean Color Brush Pennen ingekleurd.
Daarna heb ik het hertje met de hand uitgeknipt.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt 14 dagen de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.

Hier is mijn project.



De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier
Patroonpapier van – D.C.W.V.
Hertje is een digi van onze sponsor –Oddball Art.
Distress Oxide Inkt.
Zig Clean Color Real Brush.
Tekststempel van Cardz TV Stamps Set – Tiny Tidings.
Sneeuwborder van MCT – Fun Edges Dies.
De bomen zijn een snijmal uit China en heeft geen naam.
Zilverkleurige Gelpen.
Wiebeloogje.
Rayher Glimmer Snow-Pen.
Spectrum Noir Glitter Brush.
Tombow Multi Gleu.
Foam Tape.



Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.




Groetjes allemaal,






 

1 opmerking:

  1. Gerda - love your card and great job cutting the deer by hand; thanks for reminding me I have that tree die too!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter