dinsdag 28 december 2021

Bloemen boxkaart.

 

Feel free to use the Google translator to read!



Vandaag heb ik een boxkaart gemaakt met een los kaartje.
Ik vind deze kaarten heel echt leuk om te maken en te geven, alleen is er niet veel ruimte om er iets op te schrijven.
Hier heb ik nu een leuke oplossing voor bedacht. Als iemand nog een andere oplossing heeft dan hoor ik dat graag!!!!
Wat heb ik gedaan, ik heb een cadeaukaarthouder aan de achterzijde vast gemaakt en daar een klein briefkaart in gestopt.
Misschien hebben jullie ook iets aan deze oplossing.


Hier is mijn project.




De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Svg-file van de Online Silhouette Store.
Steentjes.
Stickles.
Brad.
Cadeaukaarthouder van MCT – “Stitched Gift Card Pocket Die”.
Bloemstempel uit een set van MCT – “Just Because”.
Tekststempel uit een set van Cardztv – “Congatulations”.
Tombow Multi Gleu.
Zig 2 Way Gleupen.
Spectrum Noir Glitter Brush.






Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]




Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter