dinsdag 12 november 2019

DCD Challenge 446 | Anniversary.



Feel free to use the Google translator to read!


Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke challenge Bij de Die Cuttin Diva’s. Het thema voor deze week is “jubileum”.
Ik heb een doosje gemaakt voor vrienden die 25 jaar gehuwd zijn.
Hier kan ik een leuk klein cadeautje en een cadeaukaart in doen

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De gebruikte materialen:
 
Verschillende kleuren papier.
Doosje komt uit de Online Silhouette Store.
De Bloemen zijn restjes van op mijn bureau.
Lint.
CARDZ TV - Tekststempel uit de set “Mini Messages”.
Steentje.
Tombow Multi Gleu.
Foam tape.
Spectrum Noir Glitter Brush.


Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,







4 opmerkingen:

  1. Cute box!
    Have a great day!
    Marilyn ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty and elegant! Beautiful anniversary box!

    Theresa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful anniversary box Gerda, I love the sparkle!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful and elegant, Gerda. Love it!
    Big hugs,
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter