vrijdag 15 november 2019

Cut it Up Challenge 187 | Any Festival.



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag hebben we weer een nieuwe leuke uitdagende challenge bij Cut It Up.
Het thema is “iets feestelijk”. Ik heb voor de herfst gekozen.

Ik heb van onze sponsor “The Cutting Cafe” SVG files gebruikt.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!

Hier is mijn project.


De gebruikte materialen:
  
Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier.
SVG Files van The Cutting Cafe.
Lint.
Taylored expressions – Weathered.
MCT tekst stempel set – Piles of Smiles.
Tombow Multi Gleu.
Foam Tape.

Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,



8 opmerkingen:

  1. Cute card!
    Have a great day!
    Marilyn❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, this reminds me of my grandma canning apple butter in the fall! Yummy! Beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my goodness this is adorable! I love this cute card! I just made cinnamon apple jelly and it reminds me of that.
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty my friend!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia Rodriguez
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute! I love the shape of your card!

    Theresa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely fall apple card! Apples truly are a part of our fall festivities.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely Fall card. Reminds of apple jam. Yum! :-)
    Big hugs,
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter