dinsdag 28 augustus 2018

DCD Challenge 384 | What makes you Happy?



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke challenge bij de Die Cuttin Diva’s.
Het thema voor deze week is heel simpel, “waar word jij blij van”.
Ik ben al heel vaak blij om de gewone dingen in het leven zoals een vriendelijk woord van je omgeving of een mooie plant, gewoon simpele dingen.
Maar ik ben op dit moment blij omdat we een weekendje hebben geboekt!!!!
Dus ik heb een koffertje gemaakt voor deze challenge.
Wij zijn benieuwd waar iedereen blij van word dus dames aan ga aan de slag met deze uitdaging.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.
  


De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier.
Lucifer koffer doosje komt uit de Online Silhouette Store.
Spectrum noir glitter brush.
MPS - tekststempel van de set “Everyday Life”.
Tombow Multi Gleu.
Touw.
Distress inkt.



Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,



8 opmerkingen:

  1. What an adorable suitcase gift box! I hope you a fabulous time on your trip:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMGOSH.... How CUTE Gerda!! I LOVE the suitcase and the way it opens up to be a gift card! Totally Adorable! Have a Wonderful WEEK!

    Theresa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Gerda, this is so fabulous!! I love the suitcase gift box!! It's so creative and beautiful!! What a fun project!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute suitcase box! So much detail and the papers are so pretty as well!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love that suitcase box! It is just adorable. Hope you have a great time on your weekend.

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun suitcase gift box. Travelling is one of the things that make me happy in life. Love going to new places and explore. I'd take your cute little suitcase with me in heartbeat :-) Love it!
    Have a great day.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I absolutely LOVE this, Gerda! One of my favorites!! Super CUTE my friend!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    Crafting with Creative M

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter