vrijdag 10 augustus 2018

Cut it Up Challenge 154 | Favorite Color.



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag hebben we weer een nieuwe leuke uitdagende challenge bij Cut It Up.
Het thema voor deze challenge is deze keer jouw “favoriete kleuren”.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik meerdere kleuren graag gebruik maar het liefste gebruik ik toch roze met groen.
Ik heb van onze sponsor Inkon3 een svg file gebruikt van een cadeaudoosje met een strik erop.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project 
linken!

Hier is mijn project.


De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier.
SVG File van onze sponsor Inkon3.
Cuttlebug - Embossing folder “Swiss Dots”.
Foam tape.
Tombow Multi Gleu.
Steentjes.


Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




8 opmerkingen:

  1. Beautiful box! Love that bow!
    Have a great day!
    Marilyn❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous box, Gerda!! The bow is amazing!! I love it!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely color combo on this adorable box! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty paper, nicely embellished box!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, how PRETTY! I LOVE the colors and embellishments. Beautiful Bow too! Have a wonderful weekend!

    Theresa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pink, green and white are one of my favourite colour combos. What a beautiful box with a gorgeous bow. Well done my friend. Enjoy your weekend.
    Lena
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your sweet little pink and green box is just darling!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! I love the pretty bow and green!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    Crafting With Creative M

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter