dinsdag 17 juli 2012

Die Cuttin Diva’s Challenge “Christmas in July”.


Hallo dames.

Tijd voor een nieuwe challenge bij de Die Cuttin Diva’s. Ditmaal een “Kerstkaart” in Juli. Nog wat vroeg maar toch …

Onze gastdiva voor deze week = Lee-Ann



Nu mijn “Kerstkaart”.

De basiskaart is deze keer een vormkaart (Shape Card) in de kleur lichtgroen. Ik wilde eens wat anders uitproberen voor deze kerstkaart.
De kaart vind je op de cartridge “Birthday Bash”. Hij staat op blz. 24 en is uitgesneden op 4,75 inch. Om de randen heb ik een stiklijn gemaakt. De ster die erbij hoort heb ik eerst bewerkt met de Cuttlebug folder “Christmas Stars”. Op de kleine sterretjes heb ik wat glitters gedaan.

De Kerstman komt uit de Lite cartridge “Jolly Holidays” en is uitgesneden op 3,25 inch. Op de arrenslee heb ik ook een stiklijntje gemaakt.

De stempels die ik heb gebruikt zijn van “BugBites” en de set heet “Mistletoe”.

Wat vinden jullie van het eindresultaat?



Kijk bij de Die Cuttin Diva’s voor alle andere projecten van de dames en heb je zin, doe dan gewoon mee! Wij zijn erg benieuwd wat jij voor een “Kerstproject” maakt.

Deze kaart heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges:


Groetjes allemaal,
Gerda.


8 opmerkingen:

  1. Gerda!You did a Great job on this card!Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a super fun card I love the shape and the Santa is too adorable. I just entered a piece in DCD. and I also want to Thank you for joining in my DL.ART Thankful Thursday challenge.

    DIANA L.
    http://dianamlarson.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerda, I think your card is awesome...I love that you used soft colors instead of the traditional greens and reds and your detailing is just right. Super job! Thanks so much for joining us over at Go Fish Challenge...good luck. Kathie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fab card thanks for joining us at 2sisters this week good luck tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your card- The layout is very interesting and the Santa is adorable!
    Thank you for playing along with us at CCH # 124 - Christmas in July.Hugs Krassi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card. Thank you for joining us at 2 sisters this week. Hugs, Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How cool! I love the shape of your card, so dynamic! Thanks so much for playing at the Go Fish Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic card!! LOVE the shape and that adorable Santa ~ Beautiful work!!! Thank you so much for joining us at the Go Fish! Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter