woensdag 25 april 2012

Bloemen Hart.


Hallo dames.

Vandaag heb ik iets anders gemaakt in plaats van een kaart. Ik was in een tuincentrum en zag er allerlei soorten harten liggen. Ik vond dit wel leuk om eens iets nieuws te gaan uit proberen. Dus heb ik verschillende harten gekocht. Een van de gekochte harten ga ik nu gebruiken voor een nieuwe Challenge bij “Little Scrape Pieces” met de volgende opdracht: “Use Pink and or Purple”.
Overigens wilde ik jullie nog vertellen dat ik de vorige Challenge bij haar [Karen] heb gewonnen …. Leuk hé!







Ik heb voor op het hart 2 bloemen gemaakt met de cartridge “Flower Shoppe”. Ze staan op blz. 13 en zijn uitgesneden op 1,5 inch.
Ik heb zowel de kleuren roze als paars gebruikt. In het midden heb ik steentjes geplakt en er nog wat glitters op gedaan. Het labeltje komt uit de cartridge “Sweet Treats”. Het staat op blz. 24 en is uitgesneden op 2 inch.
Hierop heb ik een stempel gebruikt van “My Creative Time”. Dit alles heb ik op het hart vastgezet met foam tape en bovenaan heb ik nog een strikje aan het touwtje vastgemaakt.



De tekst op het labeltje past wel bij het winnen van de vorige challenge.


Ben benieuwd hoe jullie dit vinden, weer iets heel anders!

Het hart heb ik geplaatst bij de volgende challenges:

Bedankt dat jullie weer voorbij kwamen en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

9 opmerkingen:

  1. Gerda wow what a great idea so smart of you. Turned out so beautiful guess I am going to have to stop at my garden store this weekend! Thank you so much for joining my challenge again!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a wonderful gift for someone. I love the flowers. Thanks for joining us at OSAAT, and hope to see you back next week.
    Hugz,
    Christine Dt at OSAAT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic project and beautifully made. Thanks for joining us at OSAAT. Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soo very pretty! Thanks for joining us at Scrapalicious USA!
    Jacilynn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely gorgeous card. Thanks for playing at Whoopsi Daisy and OSAAT.
    Hugs Nataliya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a wonderful and unique project! I really like it. Thank you for joining us at One Stitch at a Time. Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous project, love the basket heart and how you've decorated it. Thank you for joining us at Fairy Fun Friday. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is really gorgeous! Thanks for joining us at WhoopsiDaisy. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. you will certainly make someones day with this lovely heart, it looks fantastic.

    Thanks so much for entering your project at Anything goes, Just keep on creating. I hope you will continue to play along :)

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter