vrijdag 4 oktober 2024

Cut it Up Challenge 314 | Inspired by a Song.


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Cut It Up met als thema “Geïnspireerd door een liedje”.

Laatst hoorde ik een bekend liedje uit onze oude tijd waar mijn man en ik op hebben gedanst hebben. Dat liedje heb ik als inspiratie genomen voor mijn project.
Dat liedje is van Bill Haley and his Comets met de titel Rock Around The Clock.

Ik heb de zakhorloge van Sizzix uit de Tim Holtz collectie gebruikt eerst wilde ik het bovenste eraf knippen want dan heb je een klok maar dat vond ik toch wel jammer dus dat heb ik niet gedaan.
De cijfers die ik op de achtergrond heb geplakt is iets wat ik heb gezien bij een lifestream van Tim Holtz op Youtube en ik vond dit wel gepast om hierbij te gebruiken.

Ga ook eens op de blog van Cut it Up kijken voor de ideeën van ons team.

Hier is mijn project.



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt 14 dagen de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.


De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Plakparels.
Zakhorloge en de nummers komen uit de Tim Holtz reeks van Sizzix, set 666603
Tekststempel van My Pink Stamper – uit de set Family and Friends.
Distress Inkt.
Distress Oxide Sprays.
Splitpen.
Foame Tape.
Tombo Multi Gleu.




Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!

Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter