vrijdag 31 mei 2024

Cut it Up Challenge 305 | Anything Goes.

 

Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Cut It Up met als thema “alles kan en mag”.

Deze keer heb ik een leuk doosje gemaakt.
Ik vond deze in de Online Silhouette Store. De vorm vond ik heel leuk, vandaar dat ik deze heb gemaakt om een klein cadeautje in te doen of wat snoepjes.



Hier is mijn project.





Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt 14 dagen de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.





De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier.
Doosje is een file van de Online Silhouette Store.
Klem.
Foam Tape.
Tekststempel uit een set van Pink Stamper: Everyday Occasions.
Labeltje uit een set van Sizzix Thinlits: 665929 Tim Holtz.




Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!




Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.


Groetjes allemaal,








4 opmerkingen:

  1. I love your little gift box! The shape is so pretty and the bow on the front is perfect.

    Have a great weekend.

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your handbag treat box is lovely, Gerda. Love, love the beautiful paper you used. The recipient is going to love it!
    Have a wonderful day.
    ❤Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a cute gift box - great way to send something special!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an adorable little box!! Love the pretty, feather paper and that sparkly bow!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter