vrijdag 26 januari 2024

Cut it Up Challenge 296 | This makes Me Happy.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Cut It Up met als thema “Dit maakt mij blij”

Waar ik altijd blij van wordt zijn bloemen.
Dus ik heb een kaartje gemaakt met een bloem erop.
de achtergrond heb ik zelf gemaakt met Distress Oxide Inkt (Met water en drogen, gezien bij Tim Holtz) en op de bloem heb ik embossing poeders gebruikt.
Zelf ben ik erg blij met het eind resultaat ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt 14 dagen de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.

Hier is mijn project.





De gebruikte materialen:

Distress Oxide Ink.
Stempelset van Stampers Anonymous - Botanic Collage CMS447.
Bloemen Die van Sizzix Thinlits  (Tim Holtz) - 665360.
Spectrum Noir Glitter Brush.
Distress Embossing Glaze.
Ranger Embossing Powder - Lemon Drop.
Steentjes.
Tombow Multi Gleu.






Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!







Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,





8 opmerkingen:

  1. Ooh, this beautiful card definitely makes me happy! Gorgeous colors and die on that background! Wishing you a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Gerda this is just gorgeous. You have done an amazing job with that beautiful bloom. Great background too.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Gerda! I love that printed background and your florals are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Gerda, I love that printed background and the florals are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful, love the design of your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card - love the sparkle you've added.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love that background and the flower is perfectly "sparkled" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo . . . this is beautiful!! Love your colors and the sparkle! I'm sorry I'm so late in commenting!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter