vrijdag 29 december 2023

Cut it Up Challenge 294 | Anything Goes

 
Feel free to use the Google translator to read!





Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe en laatste challenge van 2023 bij Cut It Up met als thema “Alles mag”



Ik was nog vergeten dat ik nog cadeaudoosjes moest maken voor Nieuwjaar. Ik heb voor deze challenge gekozen voor pillow-boxjes die ik gelijk kan gebruiken. Hier heb ik wat ouder lint op gebruikt.

Van een Sizzix stanz heb ik 2 soorten labeltjes gemaakt en van het restpapier, waar ik de doosjes van heb uitgesneden, een soort sneeuwbal gemaakt en hierop een sneeuwmanstempel geplaatst.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt 14 dagen de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.



Hier is mijn project.






De gebruikte materialen:


Verschillende soorten patroonpapier.

Pillowbox is een SVG file uit de Online Silhouette Store.
Labels van Sizzix Thinlits set - 665929.
De kerstman-/Tekststempel Stampers Anonymous – Set Darling Christmas CMS 457
Touw Lint.
Tombow Multi Gleu.








Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!




Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,









1 opmerking:

  1. These are adorable!! And so beautiful; love your color combo and that shine from the silver!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter