vrijdag 4 augustus 2023

Simply Create Too Challenge 193 | Food and or Beverage.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij de “Simply Create Too” met als thema “eten en/of frinken”.

Ik heb een tijdje geleden een SVG file van Lori Witlock gekocht in de Online Silhouette Store.
Daar wilde ik eerst een beterschapkaartje van maken. Nu kwam ik die tegen vond ik het eigenlijk wel leuk voor deze challenge.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zou zeggen doe mee, je hebt de hele maand de tijd.


Hier is mijn project.




De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier.
De kaart is een SVG File uit de Online Silhouette Store.
Distress Inkt.
Taylored Expressions Embossing Folder “Weathered”.
Spectrum Noir Glitter Brush.
Tombow Multi Gleu.







Ga ook eens kijken op de challengeblog van de “Simply Create Too” naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter