vrijdag 3 februari 2023

Simply Create Too Challenge 187 | Something You Love.



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij de “Simply Create Too” met als thema “Iets waar ik van hou”.

Omdat ik hééééél veel van bloemen hou heb voor deze challenge een bloem gebruikt van “Sizzix”.
Deze heb ik al een tijdje hier liggen en nu dan eindelijk gebruikt.
De achtergrond had ik al een tijdje geleden gemaakt met Brushio poeders en is ideaal voor dit project.
Ik denk dat ik wat meer achtergronden vooruit ga maken, het is altijd fijn om er een paar op voorraad te hebben liggen.

Ik zou zeggen doe mee, je hebt de hele maand de tijd.


Hier is mijn project.






De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren paper.
Bloem is een Die van – Sizzix, Tim Holtz 665360.
De achtergrond is een Die van – CraftEmotions, Honeycomb BKGD.
Brushio Poeders.
Spectrum Noir Glitter Brush.
Foam Tape.
Tombow Multi Gleu.






 


Ga ook eens kijken op de challengeblog van de “Simply Create Too” naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,









3 opmerkingen:

  1. Hi Gerda! I love your beautiful card!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia Rodriguez
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card!
    Have a great day!
    Marilyn❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully done, Gerda! I love the background you created to showcase your flowers. Beautiful!!!
    Enjoy your day. xx

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter