vrijdag 2 september 2022

Simply Create Too Challenge 184 | Color combo Brown and Orange.



Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag start een leuke nieuwe challenge bij “Simply Create Too” met als thema “gebruik de kleuren bruin en oranje”.

Eerst dacht ik, ik ga een kaart maken met pompoenen erop maar het zijn toch bloemen geworden.
Ik heb de achtergrond met Distress Inkt gemaakt en daarna geƫmbosst met een embossing folder met allemaal bladeren erop.

Dus eerst was ik meer aan de Herfst aan het denken maar ik ben toch van gedachte veranderd en heb er een bloemenstempel op gezet.

Ik zou zeggen doe mee, je hebt de hele maand de tijd.


Hier is mijn project.




De gebruikte materialen:



Verschillende papier soorten.
Bloemstempel en Stanz van Taylored Expressions – Spring Spray
Embossingsfolder van Taylored Expressions – Scatterdred Leaves.
Cirkel Stanz set van Gina Marie Designs.
Distress Oxide Inkt.
Distress Crayons.
Distress Oxide Spray.
Plakparels.
Tombow Multi Gleu.


Ga ook eens kijken op de blog van Simply Create Too naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!





Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.



Groetjes allemaal,

 




1 opmerking:

  1. Beautiful! Love the way you made your background. The card design is perfect to show off your beautiful flowers. Lena xx

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter