vrijdag 12 augustus 2022

Simply Create Too Challenge | My favorite Color-Combo

 

Feel free to use the Google translator to read!



Hallo Allemaal.

Vandaag start een leuke nieuwe challenge bij “Simply Create Too” met als thema “favoriete kleuren”.

Ik heb meerdere favoriete kleuren maar voor deze challenge waren dat de kleuren Blauw, Rose en Groen.


Deze stempel is al wat ouder maar gebruik ik nu voor de eerste keer.
Ik heb ook de bijbehorende Die set gekregen dus die heb ik dan ook maar meteen gebruikt bij deze kaart.
De bloemen vind ik echt prachtig van al deze stempels.


Hier is mijn project.

De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier.
Bloemstempel van Studiolight Grunge Collection - stampst 495.
Matje Cutting Dies van Studiolight Grunge Collection.
Distress Oxide Inkt - Verschillende kleuren.
Zig Clean Color Real Brush.
Spectrum Noir Glitter Bruch.
Tombow Multi Gleu.



Ga ook eens kijken op de blog van Simply Create Too naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.


 
Groetjes allemaal,












1 opmerking:

  1. Beautiful colour combo. Love this slimline card. The distressed edges are perfect for your stamped image. Hugs, Lena

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter