vrijdag 25 maart 2022

Cut it Up challenge 248 | Spring


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij de Cut It Up met als thema “Lente”.

Deze keer is onze sponsor “Taylored Expressions”.
Ik heb een aantal leuke Embossing Folders van deze sponsor en daar heb ik er eentje voor dit project gebruikt.
Het papier heb ik eerst met de Embossing Folder 2 keer door mijn Cuttlebug gedaan. Hierna heb ik het papier eerst nat gemaakt voordat ik het ben gaan inkleuren.
Hierna heb ik alles gedroogd en het weer nat gemaakt zodat de kleuren een beetje zijn uitgelopen.

Ik zou zeggen doe met ons mee, je hebt 14 dagen de tijd om een project te maken en te uploaden, succes allemaal.


Hier is mijn project.




De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier.
Taylored Expressions” - Embossing Folder “Cherry Blossom”.
Zig Clean Color Real Brush Pennen.
Tekststempel van CardzTV - Stempelset “Spring Fling.”
Hoekpons.
Steentjes.
Tombow Multi Gleu.





Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.


Groetjes allemaal,



 

2 opmerkingen:

  1. This is so beautiful!! I've never tried coloring on an embossed panel before; it looks really fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So, so lovely! Reminds me of the flowering tree that grew outside my grandparents' home! Love the pinks!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter