vrijdag 6 augustus 2021

Simply Create Too Challenge 173 - Monochromatic.

 


Feel free to use the Google translator to read!



Hallo Allemaal.

Vandaag beginnen we met een nieuwe challenge bij “Simply Create Too”.

Het thema is “monochroom”.
Voor deze challence
heb ik envelop boxkaarten gemaakt.

Ze komen uit de Online Silhouette Store.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt de hele maand de tijd om je project te linken!


Hier is dan mijn project.



De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier van D.C.W.V.
Boxkaart is een SVG-file uit de Online Silhouette Store.
Tekstempel komt uit een set van CardzTV – “It’s all About You”.
Ovaal Stitched Die van MCT.
Foam Tape.
Tombow Multi Gleu.




Ga ook eens kijken op de blog van Simply Create Too naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!





Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]



Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.



Groetjes allemaal,




3 opmerkingen:

  1. Awesome project my friend!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia Rodriguez
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your monochromatic graduation card is stunning. I'm sure the recipient will love it and treasure it.
    Beautiful!!!
    Enjoy your week.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter