vrijdag 16 juli 2021

Cut it Up Challenge 230 | Seen any Good Movies.



Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij de Cut It Up met als thema “Films”.


Ik vond in de Online Silhouette Store een bioscoopkaartje en daar heb ik een soort “cadeaukaart” van gemaakt.
Leuk om aan iemand een avondje bios cadeau te doen voor een verjaardag of om dankjewel te zeggen dus ik heb er geen tekst in gestempeld zodat ik dat op een later moment kan beslissen.



Hier is mijn project.




De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier.
Bioscoopkaart komt uit de Online Silhouette Store.
Cadeaukaart pocket is een Die van MCT – “Stitched Gift Card Pocket Die”.
Distress Inkt.
Fome Tape.
Tombow Multi Gleu.




Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!




Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,



 

4 opmerkingen:

  1. Your gift card idea is so SUPER cute my friend!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia Rodriguez
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, what a great idea to use as a gift card holder, I love it. Have a good weekend.

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You and I were on the "same page" for this challenge! Love the movie/cinema ticket and the card shape to match! So much fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun idea to use as a gift for a movie night. Love it! Enjoy your weekend.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter