zondag 11 april 2021

Welcome Little One.


Feel free to use the Google translator to read!



Mijn dochter had een babykaart nodig voor een meisje. Ik dacht dat ik er nog eentje had maar dat was niet zo dus ben ik aan de slag gegaan om er eentje te maken.
Ik vind de kaart erg leuk geworden, ben benieuwd wat jullie er van vinden.




Hier is mijn project.



De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier van D.C.W.V.
Babykaart komt uit de Silhouette online Store.
Labeltje is van MCT Die set vintage Stitched label Dies.
Tekststempel set van – Marianne design “Eline’s  words”.
Plakparels.
Distress Inkt.
Foam Tape.
Tombow Multi Gleu.
Spectrum Noir Glitter Brush.
Groene GelPen.

    



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

-  Crafter's Castle April 2021 Challenge 40      [Mnd 30/04 3-2]
Classic Design Challenge   [Mnd 30/04]
 

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.



Groetjes allemaal,


7 opmerkingen:

  1. Adorable baby card! Love the cute baby shoes
    Have a great day!
    Marilyn💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable Baby Girl card! Lovely paper and baby booties!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very sweet card for a sweet baby girl. Love the dimension on the little shoes. Precious!
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very sweet, love those cute shoes.. Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Chrissy DT  https://classicdesignchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh that is just super sweet! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Hugs... Janie
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my your baby card is just so sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An adorable baby card. Pretty paper and a super cute design.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore April Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter