vrijdag 26 februari 2021

Cut it Up Challenge 220 | Black, White and a pop of Color.

Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij de Cut It Up met als thema “gebruik Wit en Zwart en 1 andere kleur”.
Ik heb een stempelset van Tim Holtz gebruikt die ik met de Kerstmis gekregen heb en die heb ik voor deze uitdaging ga gebruiken.
Vinden jullie het hondje niet een cuttie, ik heb hem een andere kleur gegeven zodat hij opvalt.
Ik heb het hondje met Oxide Distress Inkt ingekleurd met een waterpenseel, echt leuk om te doen en ik vind het ook mooi uitzien.


Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!


Hier is mijn project.



De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier van My Favorite Things.
Stempel set van Tim Holtz Collection – “Stampers Anonymous.”
Spectrum Noir Glitter Brush.
Distress Oxide Inkt – “Black soot and Fossilized.”
Hexagon Die set van Gina Marie Designs.
Glossy Assents.
Tombow Multi Gleu.
Foam Tape.




Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!







Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]



Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,





4 opmerkingen:

  1. OMGOSH! Your card is sooo soooo CUTE Gerda! I love the black and white and that sweet colored up Pup! Super CUTE!

    Theresa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He is such a darling little guy and just perfect for your pop of color! Love the Glossy Accents over his eyes! So fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so CUTE!! love it my friend!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia Rodriguez
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This pup made me smile. Such a cute image. Beautiful card design and fun papers make this absolutely lovely.
    May your troubles be less, and your blessings be more,
    and nothing but happiness, come thru your door!
    ♥ Lena

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter