woensdag 11 november 2020

Cadeau Box.

 
Feel free to use the Google translator to read!


Vandaag heb ik een cadeau doosje gemaakt om er een kleine verrassing in te doen.
Het is een gekke tijd en het is toch leuk om iemand te verrassen dus ik heb iets gemaakt waar je iets in kunt stoppen om zo te laten merken dat je aan iemand denkt.
Je kunt er wat lekkers in doen een kleine stempel voor iemand die ook knutselt.
Het doosje past ook door de brievenbus.



Hier is mijn project.

De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier.
Doosje komt uit de Online Silhouette Store.
De bloemen en blaadjes zijn van een Die set van Leane Creatief – “Multi Flower 011”.
Touw.
Splitpen.
Distress Inkt.
Foam Tape.
Gleu dots.
Tombow Multi Glue.


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]



Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.



Groetjes allemaal,








1 opmerking:

  1. Cute box! Love how you used the different colors for the flower petals
    Have a great day!
    Marilyn💖

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter