vrijdag 7 februari 2020

Simply Create Too Challenge 157 | Use red and one other color.



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag beginnen we met een nieuwe challenge bij “Simply Create Too”.
Het thema is voor deze maand is “de kleur rood en 1 andere kleur”.
Voor deze uitdaging heb ik een kaart gemaakt in de kleuren rood en wit.
De envelop heb ik extra gemaakt, vond deze erg leuk erbij.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt de hele maand de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De gebruikte materialen:


Verschillende kleuren papier in rood en wit.
Patroonpapier.
Kaart en envelop zijn van Dreaming Tree.
Cuttlebug Embossing Folder “Swiss Dots”.
Taylored Expressions Embossing Folder “Brick”.
Steentjes.
Rode gelpen.
Plakparels.
Foam tape.
Tombow Multi Gleu.



Ga ook eens kijken op de blog van Simply Create Too naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!

Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,


4 opmerkingen:

  1. This is such a lovely card with matching envelope!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, so PRETTY! I totally LOVE the high heel shoe! Very Elegant!

    Theresa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty card and envelope!
    Have a great day!
    Marilyn❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh la la Gerda! Very stylish card. I love files from the Dreaming Tree. You used beautiful papers and colours for your gorgeous shoes. Love it :-)
    Have a wonderful day.
    Hugs,
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter