vrijdag 13 december 2019

Cut it Up Challenge 189 | Anything Goes Christmas.



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag hebben we weer een nieuwe leuke uitdagende challenge bij Cut It Up.
Het thema is “alles mag als het maar met Kerstmis te maken heeft”.

Ik heb mijn eerste Kerst-Ornament gemaakt.
Het was echt leuk om dit eens te maken, het heeft weg van een boxcard omdat je het op dezelfde manier in elkaar zet.
Natuurlijk heb ik wat extra bloemen erop vastgezet en bling bling.
Ben benieuwd hoe jullie het vinden.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!

Hier is mijn project.


De gebruikte materialen:
  
Verschillende kleuren papier.
Ornament komt uit de Online Silhouette online Store.
De bloemen zijn een Die set van – Le Crea Multie Dies 011.
Martha Stuart Pons – Branche.
Steentjes.
Baker Twine.
Foam Tape.
Tombow Multi Gleu.
Gleu Dots.




Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!
 


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,



7 opmerkingen:

  1. Gorgeous! Love the flowers!
    Have a great day!
    Marilyn❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous woodland scene on you dimensional card, Gerda! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Gerda! This is a showstopper! Everything about this project is spectacular and you executed it perfectly! Nice job! : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a beautiful Christmas ornament. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Gerda, this is GORGEOUS!!!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this is so beautiful! Love all the woodland layers and the flowers on top are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful my friend!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia Rodriguez
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter