dinsdag 9 april 2019

DCD Challenge 415 | National Libary Day.



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke challenge bij de Die Cuttin Diva’s.
Het thema voor deze week is: “Bibliotheekdag”.

Maak iets dat een relatie heeft met een boek of tekst.
Ik heb 2 boekenleggers gemaakt. Deze sla je om de pagina heen. Aan de voor- en achterkant zitten stukjes magneet zodat ze aan de pagina blijven vastzitten.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier.
Olifantje en bloem boekenleggers komen uit de Online Silhouette Store.
Glitters.
Spectrum Noir Glitter brush.
Tombow Multi Gleu.
Stukjes magneet.


Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,



3 opmerkingen:

  1. They're so creative and fabulous, Gerda!! I love the adorable spotted elephant and the gorgeous colors of the flower!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super cute & fun idea!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    I would love for you to follow me over at my NEW blog...
    Migdalia's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter