dinsdag 15 mei 2018

DCD Challenge 369 | Favorite color combination.



Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke challenge bij de Die Cuttin Diva’s.
Het thema is “gebruik je favoriete kleuren combinatie”.
Ik heb meerdere kleuren die ik graag gebruik maar nu heb ik voor groen, roze en wit gekozen.

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Patroonpapier.
Doosje komt uit de Online Silhouette Store.
Steentjes.
Lint.
Distress inkt.
Spectrum Noir Glitter brush.
Foam tape.
Gleu dots.
Groene gelpen.


Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,



6 opmerkingen:

  1. Love the colors you used Gerda. The box is so beautiful.

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so gorgeous, Gerda!! I love the shape of the box and the beautiful flower!! It's so stunning, my friend!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty box Gerda! I love the sparkle on the beautiful flower... so lovely! Have a great Day!

    Theresa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your box is so pretty Gerda! I love the pink and green and the little bit of sparkle!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty box and color combo Gerda:) I love how the rose has shimmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very Pretty! Love the green!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    Crafting with Creative M

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter