zaterdag 1 juni 2013

2 Creative Chicks challenge #3 June – Bows, Buttons or Brads


Hallo dames.

Deze maand ben ik “Gast-Designer” bij de “2 Creative Chicks”.



De challenge voor deze maand is Bows, Buttons or Brads.
We hebben van de sponsor heel leuk “digi” papier gekregen met de vraag om dit te gebruiken bij het project. De sponsor = Tabitha Davis
Ik heb op mijn kaart alleen het papier van onze sponser gebruikt, het is echt heel leuk papier.

Challenge gegevens:

Ch# 3 Bows, Buttons, Brads
Begins: Saturday, June 1
Ends: Sunday, June 30

Sponsor: Creative Bug Digis  www.creativebugdigis.com
Prize: 10 Free Digi Files Winner's Choice

Prize: Digi Paper Pack Winners Choice



Hier is dan mijn “Designers” kaart / project voor deze challenge.


De basiskaart is in de kleur wit. Hierop heb ik een laag in de kleur blauw geplakt. Daar bovenop een laag van het gekregen patroonpapier waarvan de hoeken afgerond zijn met een hoekpons.
In het midden heb ik een laag groen papier gebruikt. Alleen de hoeken aand de linkerzijde zijn afgerond.
Hierop heb ik een strook lijntjes patroonpapier geplakt en een strook blauw papier. Op deze strook heb ik een stempel gebruikt van “My Pink Stamper”.
Aan de onderkant heb ik eerst een lint vastgezet en toen het geheel op de kaart vastgeplakt.

De paspop met jurk komt uit de cartridge “Nifty Fifties”, het staat op blz. 30 en is uitgesneden op 4 inch. Voor de jurk heb ik weer het gekregen digi papier gebruikt! De paspop is vervolgens met foam tape op de kaart vastgezet.
De groene knoop rechtsboven is een paar keer uit het papier geknipt en met foam tape vastgezet. Hier heb ik nog een strikje van touw op vastgezet.
Als laatste heb ik nog 2 kleine knoopjes op de linker hoeken vastgezet met een gleu dot. Op de jurk heb ik nog wat glitters gedaan en 2 kleine strikjes vastgezet.

Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden?


Ga ook eens kijken op de blog van de 2 Creative Chicks naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creatie!

Deze kaart heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

  •  

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


10 opmerkingen:

  1. Hi Gerda,
    I am very Happy that you are on as a GDT. Your cards are Always very beautiful and have lovely details. Love the dress and ribbons..Great job my friends as ALWAYS!!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    ♥ Crafting With Creative M ♥
    ♥ 2 Creative Chicks ♥
    ♥ Silhouette Challenges ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous, Gerda!! I love the papers you used and the design!! What a beautiful card!! Congrats on your guest GD spot!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely love your card!! The dress is just adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card - love how you used the papers for the dress form!! TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful job the drress form is awesome, I am a new follower!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gerda, what a creative way to use the papers! Love your design!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, that green button looks real, I would not have thought it was made from paper! Thanks for visiting me, waving hi from the hills of North Carolina ♥

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter