vrijdag 10 mei 2013

SCT Challenge #37 - Anything Goes


Hallo dames.

Zoals ik jullie afgelopen woensdag liet weten doe ik mee in een nieuw Design Team, “Simply Creat Too”. Het leuke aan deze challenges is dat ook kinderen mee kunnen doen! Het Design Team kiest niet alleen de Top 3 winnaars maar ook een “Jeugd Winnaar”. De challenge geldt steeds voor 2 weken en heeft na 1 week een zogenaamde “mid-post”.

http://simplycreatetoo.blogspot.nl/

De challenge die vandaag in gaat is de bekende “Anything Goes”. Dus ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee!!

Volgende week bij de "Mid-Post" presenteer ik jullie mijn project voor deze challenge!!

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter