dinsdag 13 november 2012

Die Cuttin Diva’s – Color Challenge.



Hallo dames.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe kleur challenge bij de Die Cuttin Diva’s. De opdracht is helder: maak een kaart met de kleuren Oranje, Geel, Bruin en een kleur naar keuze.
Voor mij is dat de kleur “Groen” geworden!


Hier is mijn kaart/project voor deze week.

Mijn basiskaart is dus groen. Hierop heb ik een laag oranje en een laag patroonpapier geplakt. Vervolgens een strook oranje schuin eroverheen geplakt nadat ik deze eerst bewerkt had met de Cuttlebug. Ik heb hiervoor een folder van Quickutz gebruikt met de naam “Daimonds and Dots”. Ik vond deze wel toepasselijk omdat het figuur ook in het patroonpapier terugkomt. Tevens heb ik aan 2 zijden nog een geel en een oranje lint vastgezet en nog een strikje.

Uit de cardtridge “Art Nouveau” heb ik een vlinder gekozen. Deze staat op blz. 53 en is uitgesneden op 3,75 inch. Op deze vlinder heb ik nog glitters gedaan en Glossy Accents. De vlinder is met foam tape vastgezet op de kaart.
 
Het labeltje en stempel onderaan is van “My Creative Time”. Als laatste heb ik nog wat steentje op de kaart geplakt. 
Wat vinden jullie van het eindresultaat?





Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en niet alleen kaarten en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!!

Deze kaart heb ik ook geplaatst bij de volgende challenges:


Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

10 opmerkingen:

  1. the butterfly is so beautiful I love all the sparkle and the ribbon is so pretty. Wonderful details. Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous!! The butterfly is so elegant and beautiful!! I love the glossy accents!! What an awesome card!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card...love that image and your use of colour!! Lee-Ann :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, Gerda. I love all the colors in your lovely butterfly.

    Thanks for joining us at One Stop Craft Challenge.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful card! I love that butterfly! Nice job. Thank you for joining us at Challenges 4 Everybody for the Anything goes challenge. Good luck and hope to see you at our next one. Hugs

    Sharon - DT of Challenges 4 everybody xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty butterfuly! Thanks for joining us at Forever Friends Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Gerda! Your card is so beautiful. The butterfly is stunning. Terrific job.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card and pretty ribbon. Thanks for joining us at Forever Friends Ribbon/Twine Challenge. Good luck in the draw and hope to see you again very soon. We have a DT call running at the moment, pop back to FF for more details.
    Hugs Diane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is very BEAUTIFUL!!!Love the butterfly.Great job!
    Have a wonderful Friday,
    Migdalia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely gorgeous!!! I LOVE your beautiful butterfly and the design is fabulous!!
    Sherrie K
    http://sherriescraps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter