maandag 5 maart 2012

Hello Spring.


Hallo dames .

Vandaag heb ik een vormkaart gemaakt voor de challenge van One Stop Crafts Challenge.
Het is Challenge 172 met als onderwerp “Button It”.

De groene basiskaart komt uit de cartridge “Wild Card”. Hij staat op blz. 48 en is uitgesneden op 5 inch met de functietoets “Black out”. De ronde cirkel die ik erop heb geplakt was een reststukje patroonpapier dat ik hier nog ergens had liggen. Op de 2 cirkels heb ik vervolgens een stiklijn aangebracht met een gelpen.


 
De bloem komt uit de cartridge “Flower Shoppe” en is uitgesneden op 3 inch. In het midden van de bloem heb ik een bloemenknoop geplakt en om de randen van de bloem het ik glitter gedaan. De bloem heb ik vervolgens met foam tape op de kaart vastgeplakt.

Op de binnenste cirkel heb ik een stempel gebruikt van “Pink By Design”. Aan de bovenzijde van de cirkel heb ik 3 knoopjes met een gleu dot vastgezet.
Als laatste heb ik nog een strikje gemaakt met een touwtje.


De kaart is geplaatst bij de volgende challenge:

  • One Stop Craft Challenge – Challenge 172 – Button It



Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

1 opmerking:

  1. love that color combination the yellow and orange with the blue and green is so stunning. Your flower is so beautiful

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter