woensdag 23 november 2011

Ronde kerstkaart met Sneeuwster [SnowStar].


Hallo dames.

Vandaag een nieuwe kerstkaart gemaakt.


De kaart ziet er moeilijk uit maar is uiteindelijk makkelijk te maken. Hij ziet er ook simpel uit maar dat vind ik meestal mooi. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

De basiskaart is wit en komt uit de cartridge “Birthday Bash”. Hij staat op blz. 38 en is uitgesneden op 5,25 inch. De binnencirkel is met de “shift-toets” ook uitgesneden op 5,25 inch in de kleur donkerblauw en bewerkt met de Cuttlebug folder “Large Snowflakes”.
Deze heb ik direct op de kaart vastgeplakt.

De sneeuwster komt uit de cartridge “When It’s Cold Outside”. Dit is een speciale winter cartridge. Het is ster nr. 17. De ondergrond hiervan is in lichtblauw uitgesneden en de bovenkant in de kleur wit op 4,25 inch. Deze heb ik met foam tape op de kaart vastgezet. Vervolgens het ik op het lichtblauwe wat stickles gedaan en op de witte ster nog wat steentjes.

Als laatste heb ik nog een strikje gemaakt en aan de bovenkant met een gleu dot vastgezet. Dit was het weer voor vandaag.


Bij Mary van Cardz TV is net weer een challange gestart:

Challenge 96 "Christmas: Say It with S!" Make a card for Christmas using an image that starts with the letter S, using any cartridge(s) and any colors you'd like.

Uiteraard heb ik de kaart geplaatst bij deze challenge.


Graag tot een volgende keer en laat een berichtje achter als je wilt.

Groetjes allemaal,
Gerda.

3 opmerkingen:

  1. Beautiful snowflake, great embossing, perfect for the challenge, thanks for joining CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice card..the blue and white is perfect for the snowflake card..well done

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love all your round cards! Soooooooooo cute! And perfectly sparkly!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter